loading...
Justin Bieber
گروه جاسین بیبر بازدید : 234 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (2)

نقطه عطف بزرگ : 18 سالگی شما

میدونی چیه؟ من از این خوشحالم که دیگه مادرم شبا واسه خواب چکم نمیکنه ! یا میتونم هرجایی که بخوام برم بدونه اینکه اجازه بگیرم این عالیه . . .

آیا او هنوزم با تو مثل بچه رفتار میکنه ؟

اجازه گرفتن از او بسیار سخت است . ما با هم سر اجازه بحث و دعوای زیادی میکنیم گاهی اوقات اما من در پایان میدونم این کارش برای حفاظت از منه . . .

یکی دیگر از تغییراتت اینکه در سال گذشته بیشتر اوقات در لس آنجلس بودی

آره دلم واسه فصل ها تنگ شده اینجا همیشه گرمه . فصل ها تو کانادا خیلی خوب عوض میشن . قطعا یه روزی به استراتفورد برمیگردم و با خانواده ام و دوستانم چیز های زیادی بدس میاوریم . احتمالا وقتی به آنجا برسیم یک خانه میخرم . . .

آیا دختران تو رو بهتر درک میکنند ؟

خب , دخترها متفاوت هستند و برایشان مهم است که مردانشان دوستشون داشته باشند . . .


رمانتیک ترین هدیه ای که دادی ؟

یک دستبند الماس گرون قیمت بود که به تازگی به یه دختر دادم ولی نمیگم به چه کسی . میدونم که خیلی دوسش داره . . .

آیا تو و سلنا به فکر دادن آهنگ دو نفری با هم هستید ؟

آره , من فکر میکنم سلنا خیلی با استعداده ولی هنوز برای این کار برنامه ریزی زیادی نکرده ایم ولی من مخالف این کار نیستم . . .

 .

هنوز با مادرت زندگی میکنی درسته ؟

آره و معلم من باقی میمونه . اون برای من بیشتر از این چیزا هاست . . .

موضوع مورد علاقت تو مدرسه ؟

تاریخ آمریکا . این خیلی جالب تر از تاریخی است که تو کانادا داریم . بنظر میرسه اینجا اتفاقات بسیار شگفت انگیز تری افتاده . من از ریاضیات متنفرم . وقتی که ماشین حساب هست جبر به چه دردی میخوره . . .

اتاق خوابت چطوریه ؟

خیلی ساده . در واقع تلوزیون 62 اینچ , کمد سفید , لامپ سفید مهتابی . اما تخت خوابم مثل یک سفینه ی فضایی به نظر میرسه , نسبتا مدرن , دو طرف منحنی , تشک سفید . . .

شما به زودی یک آلبوم جدید دارید . . .

آره , هیجان انگیز هست . با آلبوم باور من تمام سنین رو در نظر گرفتم و میخوام اونجوری که مردم انتظار دارند این آلبوم رو بیرون بدم . این بار من بیشتر کار کردم و میخوام که این آلبوم به تاریخ بپونده . . .

صحبت از تاریخ شد , فارغ التحصیلی دبیرستانت در راهه . . .

شاید در مراسم حضور داشته باشم ولی آشر میگه که با تمام دوستانم جشن بگیرم . پس ممکنه مهمونی بگیرم با دوستام . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت Justin Bieber خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طریق نظرات به ما اطلاع دهید . نویسندگان : نوید برهان محمد رضا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم البوم جاستین رودوست داری؟
    هرچندوقت یک بار به وب ماسر میزنی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 4,007
  • بازدید کلی : 129,835
  • کدهای اختصاصی

    WebYar

    Susa Web Tools

    کدستان

    رنک الکسا

    ابزار وبلاگ

    mouse code|mouse code

    كد ماوس

    

    پشتیبانی